כך תבנו את המותג האישי שלכם

pb_post

בעידן הדיגיטלי והמתקדם של היום, כל אחד יכול להשפיע על האופן בו הוא נתפס בעיני אחרים ולשווק את עצמו, לאו דווקא את המוצרים או השירותים שהעסק שלו מציע למכירה. לכן, על אף שהמילה "מיתוג" מתייחסת בדרך כלל לעסקים, הבה נדבר על מיתוג אישי: Personal Banding

באופן יוצא-דופן וחגיגי, אנו מתרחקים מעיסוקינו היומיומי במיתוג חברות והובלתן ליצירת בידול בשוק הגלובלי ומעבודתינו במיתוג פנים-אירגוני של החברות במשק הישראלי,

לטובת: המיתוג ש-ל-כ-ם להשבחת המיצוב שלכם מנהלי: שיווק / מרקום / מוצר וסמנכ"לים לקראת השנה החדשה.

איך ממתגים את עצמכם?

ראשית מתחילים לחשוב על עצמכם כמותג: מגדירים לעצמכם מי אתם, מה הערכים החשובים לכם, מה השאיפות שלכם ומה מייחד אתכם מאחרים. שאלו בני משפחה וחברים כיצד הם תופסים אתכם; היעזרו בתשובות שלהם על מנת לבנות לעצמכם חזון מיתוגי אישי שישקף את האופן בו אתם רוצים שאחרים יתפסו אתכם, את החיים האישיים והמקצועיים שלכם. כעת הגיע הזמן לפעול על מנת להגשים אותו.

 

טפחו מערכות יחסים

בעוד הרשתות החברתיות מהוות עבורנו דרך נוחה לתקשר עם אחרים, קשרים שנבנים פנים אל פנים הם עדיין היעילים ביותר לאיתור וניצול הזדמנויות אישיות ועסקיות. בנוסף, חפשו אירועים עסקיים ומקצועיים בסביבתכם (כנסים מוכרים וגם מפגשי Meetup אינטימיים וממוקדים להעשרה מקצועית), אלה המקומות הטובים ביותר לפגוש אנשים חדשים ולבנות קשרים שיכולים להוביל להזדמנויות, ע"י שימור מיידי של ההיכרות מסביבת ה"אופליין" לעולם הדיגיטלי. הובילו את רשת המכרים המקצועיים שלכם – זה הכי טבעי.

 

צרו ונהלו את הנוכחות שלכם ברשת

בדקו את הפרופילים שלכם באינטרנט, מתוצאות חיפוש השם שלכם בגוגל – אגב, אם עדיין אין לכם אתר משלכם, הגיע הזמן לבנות אחד. גם האתר הפשוט ביותר, שכולל שם, רקע וכמה קישורים, ישפר פלאים את מיתוג שלכם – ועד לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות.

אם אתם רוצים לשפר את הנראות שלכם, לחפש לקוחות פוטנציאליים או להכיר אנשי קשר חדשים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לייעל את פרופיל הלינקדאין שלכם – שכן מדובר ברשת החברתית המובילה לעסקים:

  1. השתמשו בתמונת פרופיל מקצועית ולא בתמונה חובבנית או סלפי.
  2. מלאו את כל השדות (תיאור, ניסיון וכו') באופן שיתאים למיתוג שלכם ועדכנו אותו מעת לעת.
  3. אם ברצונכם לעודד תקשורת אישית – הוספת מספר הטלפון שלכם לכותרת / לתיאור יעלה את מספר הפניות אליכם. תדגישו את מה שאתם רוצים בכל שלב שקריירה שלכם.
  4. שלחו בקשות יזומות ליצירת קשר עם אנשים שאתם מכירים ולאחר-מכן לאנשים שיכולים לעזור לכם להרחיב את הקשרים שלכם.
  5. תמכו והמליצו על אחרים. כך גם תעזרו להם וגם תשפרו את נראות הפרופיל שלכם.

 

לסיכום,

מיתוג אישי "Personal Branding" אינו פחות חשוב ממיתוג עסקי. כולנו משאירים אחרינו עקבות ברשת, ומוטב שטביעת הרגל הדיגיטלית שלנו תשקף את מי שאנחנו באופן מיטבי.